CxPlanner er en platform, der er skabt til at skubbe byggebranchen fremad: Med et commissioning tool, der løfter niveauet ved at sikre overblik, drift, kvalitet og dokumentation i selv de mest komplekse byggeprojekter på tværs af industrier. Med én platform der samler styring, standarder og samarbejder har CxPlanner gjort en tung disciplin både nemmere og mere effektiv.
- Thomas Toftgaard Jarløv, CEO hos CxPlanner
Jeppe Borg
CMO, Factofly
Vi lagde en klar strategi: Hvis vi ville vinde commissioning software globalt, skulle vi spille spillet på verdens største scene.
Det skulle vi gøre ved at bruge det næste halve år på at bygge en ny digital platform omkring CX Planners ekspertise. Ikke en ny hjemmeside i klassisk forstand, men et systematisk indholdsunivers, der dækkede alle relevante søgninger i det amerikanske marked.
Baseret på brugernes spørgsmål og de temaer, der fyldte i markedet, foldede CxPlanner deres faglighed ud. Og skabte indhold, der ikke bare var relevant og brugbart for fagfolk i byggebranchen, men som også dukkede op, når brugerne har brug for det.
Indholdet skabte synlighed, men det styrkede også CxPlanners position som autoritet. Formidlet med præcision og substans.
Samtidig igangsatte vi løbende indsatser med henblik på at at følge markedets bevægelser tæt. Sikre, at nye brugere blev mødt, forstået og fastholdt - og at kommunikationen forblev skarp, selv i nye lande og nye kontekster.
Efter seks måneders tæt samarbejde havde vi nået en række vigtige milepæle: CxPlanner var blevet uundgåelige aktører inden for commissioning software i USA. Og kort tid efter - i verden.
Hos Be frank er hvert samarbejde tilpasset efter mål, konkurrence, ressourcer og hvordan SEO skal spille ind i et større marketingmix. Derfor gør vi os umage hver eneste gang, med at lave den rigtige løsning. Det kræver tid, indsigt og diskussion. Til gengæld sikrer vi os, at samarbejdet er det rigtige.
SEO er ikke en hurtig løsning. Det er ikke et quickfix. Men det er en af de mest effektive måder, at skabe varig synlighed og vækst på, uden at være afhængig af at købe sig til kliks. Derfor er den rigtige plan og strategi fra start ikke til at komme udenom.
Vores tilgang med one size fits NOBODY betyder også, at vi ikke er de rigtige til alle opgaver. Men når opgaven er den rigtige, og strategi, ambitioner og budget går op, har vi sikret os det bedst mulige udgangspunkt for et samarbejde i verdensklasse. Med andre ord, gør vi os umage hver gang med at forme den rigtige strategi til det enkelte samarbejde.