Vundet kategori

Commissioning software = CxPlanner

CxPlanner er en platform, der er skabt til at skubbe byggebranchen fremad: Med et commissioning tool, der løfter niveauet ved at sikre overblik, drift, kvalitet og dokumentation i selv de mest komplekse byggeprojekter på tværs af industrier. Med én platform der samler styring, standarder og samarbejder har CxPlanner gjort en tung disciplin både nemmere og mere effektiv.

Da vi begyndte samarbejdet med CxPlanner, stod vi med det bedste udgangspunkt: Et gennemtestet produkt og en founder, der kendte sit marked bedre end de fleste.

Som stifter af CxPlanner og forfatter til A Practical Guide to the Commissioning Process var Thomas Toftgaard Jarløv allerede en dansk anerkendt ekspert i sit felt inden for byggestyring.

I Danmark havde CxPlanner for længst sat standarden. De havde vundet deres kategori med et tool, som både bygherrer, rådgivere og entreprenører havde savnet i årevis.

Men ambitionerne og potentialet rakte langt ud over de danske landegrænser. Derfor gik vi sammen og rettede i fællesskab blikket mod det største og mest konkurrenceprægede marked for commissioning software: USA.
KATEGORI VUNDET: Commissioning software

"Vi har været vældig glade for Frankerne, og det har bestemt været et skønt samarbejde....."

- Thomas Toftgaard Jarløv, CEO hos CxPlanner

372%

Stigning af nye brugere

410%

Stigning i klik

70

Top 3-placeringer (freelance)

“For os har det vigtigste for vores samarbejde været X og Y, som vi har opnået i fællesskab. Det betyder for os, at Z og Ø - og så videre”

Jeppe Borg

CMO, Factofly

Samarbejde

En fælles ambition
om at gå fra lokal til global

Vi lagde en klar strategi: Hvis vi ville vinde commissioning software globalt, skulle vi spille spillet på verdens største scene. 

Det skulle vi gøre ved at bruge det næste halve år på at bygge en ny digital platform omkring CX Planners ekspertise. Ikke en ny hjemmeside i klassisk forstand, men et systematisk indholdsunivers, der dækkede alle relevante søgninger i det amerikanske marked.

Baseret på brugernes spørgsmål og de temaer, der fyldte i markedet, foldede CxPlanner deres faglighed ud. Og skabte indhold, der ikke bare var relevant og brugbart for fagfolk i byggebranchen, men som også dukkede op, når brugerne har brug for det.

Indholdet skabte synlighed, men det styrkede også CxPlanners position som autoritet. Formidlet med præcision og substans.

Samtidig igangsatte vi løbende indsatser med henblik på at at følge markedets bevægelser tæt. Sikre, at nye brugere blev mødt, forstået og fastholdt - og at kommunikationen forblev skarp, selv i nye lande og nye kontekster.

Efter seks måneders tæt samarbejde havde vi nået en række vigtige milepæle: CxPlanner var blevet uundgåelige aktører inden for commissioning software i USA. Og kort tid efter - i verden.

En partner med ambitioner - og et produkt, der fortjener bredde

Sammen gik vi fra én international henvendelse om måneden til over 30 leads på tværs af markeder som USA, Holland og Norge. CxPlanner har ikke bare etableret en stålfast position på det danske marked, men er også blevet globalt anerkendt som go-to aktør inden for byggebranchen.

En position, der er vundet med stærk faglig ekspertise, et indgående kendskab til markedet og sunde ambitioner. Og et samarbejde baseret på tillid og fælles retning - og som først for alvor er begyndt. 

For byggebranchen er stadig i rivende udvikling. Og det samme er CxPlanners platform og fremtid.
FRANK MAGIC

One size fits NOBODY

Hos Be frank er hvert  samarbejde tilpasset efter mål, konkurrence, ressourcer og hvordan SEO skal spille ind i et større marketingmix. Derfor gør vi os umage hver eneste gang, med at lave den rigtige løsning. Det kræver tid, indsigt og diskussion. Til gengæld sikrer vi os, at samarbejdet er det rigtige. 

SEO er ikke en hurtig løsning. Det er ikke et quickfix. Men det er en af de mest effektive måder, at skabe varig synlighed og vækst på, uden at være afhængig af at købe sig til kliks. Derfor er den rigtige plan og strategi fra start ikke til at komme udenom. 

Vores tilgang med one size fits NOBODY betyder også, at vi ikke er de rigtige til alle opgaver. Men når opgaven er den rigtige, og strategi, ambitioner og budget går op, har vi sikret os det bedst mulige udgangspunkt for et samarbejde i verdensklasse. Med andre ord, gør vi os umage hver gang med at forme den rigtige strategi til det enkelte samarbejde.