Nogle kalder det cases. Vi kalder det partnerskaber. Her finder du et udpluk af dem, vi har bygget noget særligt med - virksomheder, der tør tage ejerskab over deres kategori, og som ikke bare vil ses, men vælges. Det er wins, der ikke handler om visninger eller klik. Men om retning, fremdrift og markedsposition.
- Jeppe Borg, CMO hos Factofly
- Thomas Toftgaard Jarløv, CEO hos CxPlanner
Vil man vinde sine vigtigste kategorier, kræver det at man ser udfordringer, muligheder og aktiviteter fra samme perspektiv. Det handler om i fællesskab at arbejde mod et mål. Det gør vi allerbedst fra samme side af bordet.
I vores optik hører solospillere hjemme på bænken. Det er som regel de færreste mennesker, der kan løbe med bolden alene - uden at blive fældet ved målstregen. Derfor lægger vi os i selen for at bygge samarbejder med mennesker, der ligesom os foretrækker at nærme sig målet med flere makkere til at dække en op. Til at holde overblik og løse udfordringerne undervejs.
Hos Be frank arbejder vi ikke med færdige pakker eller faste opskrifter. Vi arbejder for at løse den opgave, der er lige foran os. Det kræver samarbejde, ikke silotænkning. Det kræver, at alle parter tør være ærlige, og at vi tør tage ansvar. Ikke bare for vores egen del, men for hele bevægelsen.
Derfor tror vi på, at den bedste taktik er den, vi lægger i fællesskab. Vi spiller hinanden gode, fordi det er den eneste måde, vi kan lykkes på: Som team. Som samarbejdspartnere. Som mennesker, der vil skabe noget, der virker.