Nogle kalder det cases. Vi kalder det partnerskaber. Her finder du et udpluk af dem, vi har bygget noget særligt med - virksomheder, der tør tage ejerskab over deres kategori, og som ikke bare vil ses, men vælges. Det er wins, der ikke handler om visninger eller klik. Men om retning, fremdrift og markedsposition.
- Ib Ibsen, CMO hos CxPlanner
- Jeppe Borg, CMO hos Factofly
Vil man vinde sine vigtigste kategorier, kræver det at man ser udfordringer, muligheder og aktiviteter fra samme perspektiv. Det handler om i fællesskab at arbejde mod et mål. Det gør vi allerbedst fra samme side af bordet.
Vil man vinde sine vigtigste kategorier, kræver det at man ser udfordringer, muligheder og aktiviteter fra samme perspektiv. Det handler om i fællesskab at arbejde mod et mål. Det gør vi allerbedst fra samme side af bordet.
Vi opdaterer siden, når vi løfter hovedet fra arbejdet. Indtil da bruger vi tiden på at skabe de næste historier, der er værd at fortælle.